i cała reszta

Zdrowe podjadanie

Zdrowe podjadanie

Wszystkie lubimy podjadać. Robimy to podczas oglądania filmów, spotkania z koleżanką, czytania gazety. Choć podjadanie nie jest chwalebnym nawykiem, to jednak możemy sprawić, że będzie ono korzystne dla naszego zdrowia i nie zaszkodzi wadze.

Niestety, ciągle wiele z nas chętnie sięga po kupne ciastka, czekoladowe batony, cukierki, czy paluszki i chipsy. Takie przekąski królują w naszych domach, na wszelkich imprezach, a nawet rodzinnych uroczystościach. Najpierw sięgamy po jedno ciastko, potem po drugie i nim się orientujemy zjadamy całe opakowanie, czyli ogromną ilość cukru oraz szkodliwych substancji.

oliwki-w-beczkach-swieze

Jeśli chcemy podjadać pomiędzy posiłkami czy w czasie pracy, róbmy to z głową i wybierajmy korzystne dla zdrowia i urody przekąski. Oto kilka propozycji: orzechy, świeże i suszone owoce, bezcukrowe smoothie, popcorn bez tłuszczu (na przykład samodzielnie przygotowany do zrobienia w mikrofalówce), warzywa z jogurtowymi dipami, chipsy marchewkowe i selerowe oraz oliwki. Uważajmy jedynie na kaloryczność przekąsek, a zwłaszcza bakalii i orzechów. Nie jedzmy ich więcej niż 30-50 gram dziennie!

Kliknij aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

i cała reszta

Więcej w kategorii i cała reszta

Wygraj wodę perfumowaną GRASSE Allvernum!

BAFavenue21 listopada 2017

Black Friday 2017 – lista rabatów do fajnych sklepów

BAFavenue20 listopada 2017
baner konkursowy Nails Company

Zgarnij zestaw z lakierami hybrydowymi Nails Company!

BAFavenue2 listopada 2017