i cała reszta

Modelowanie talii i bioder – HULA HOP

Modelowanie talii i bioder – HULA HOP

Hula hop to przyrząd doskonale znany nam z dzieciństwa. Kiedyś gwarantował świetną zabawę, a dzisiaj nieprawdopodobne wysmuklenie talii.

Choć hula hop kręciły już nasze babcie, to jednak dopiero od niedawna zwrócili na nie uwagę instruktorzy fitness. Okazuje się, że podczas jednego półgodzinnego treningu z obręczą można stracić około 120 kalorii, a przy tym dobrze się bawić. Najbardziej z hula hop ucieszą się talie i biodra. To właśnie w tych miejscach możemy stracić najwięcej centymetrów.

Początkowo ćwiczenia z obręczą mogą okazać się trudne, ale nie zrażaj się tym – z czasem osiągniesz perfekcję w kręceniu. Stań w lekkim rozkroku, hula hop umieść na wysokości talii i za pomocą rąk zakręć nim. Potem kręć kołem wyłącznie biodrami. To podstawowe ćwiczenie, jakie możesz wykonać z obręczą, ale nie jedyne.

Hula hop może posłużyć również do treningu całego ciała. Jeśli chcesz ujędrnić klatkę piersiową, złap hula hop, wyciągnij ręce przed siebie trzymając je na wysokości piersi, a potem ściskaj obręcz. Każde takie ściśnięcie przytrzymaj przez kilka sekund. Możesz także użyć koła do wysmuklenia ramion. Wyprostuj jedną rękę i połóż na nadgarstku hula hop. Zacznij nim kręcić, przesuwając w stronę ramienia i z powrotem. Potem zmień rękę.

A Was kręci hula hop?

Pokaż komentarz (1)

Komentarzy

  1. 31 marca 2015 at 20:32

    Uwielbiam!

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

i cała reszta

Więcej w kategorii i cała reszta

KONKURS Halloween z Golden Rose! WYNIKI

BAFavenue24 listopada 2017

Wygraj wodę perfumowaną GRASSE Allvernum!

BAFavenue21 listopada 2017

Black Friday 2017 – lista rabatów do fajnych sklepów

BAFavenue20 listopada 2017