i cała reszta

Kampania społeczna Save the Music

Kampania społeczna Save the Music

Kampania społeczna „Save the Music” to świetna inicjatywa,której celem jest wspieranie i promowanie dobrej muzyki. Program kampanii zakłada przybliżenie sylwetek genialnych, niejednokrotnie zapomnianych kompozytorów i muzyków, a także przedstawianie różnych odsłon i gatunków muzyki.

Mat. prasowe Save the Music

Mat. prasowe Save the Music

Kampania działa na wielu płaszczyznach. Aktualnie jest to tworzenie prac artystycznych, projektowanie ubrań, publikacja artykułów, a także organizacja imprez kulturalnych czy wydawanie publikacji i płyt. Już teraz planowanych jest szereg wernisaży, koncertów i pokazów mody.

Adresatami kampanii jest zarówno młodzież, której należy pokazywać wartościowe wzorce, jak i dorośli, miłośnicy muzyki, mody, sztuk wizualnych oraz nonkonformiści i trendseterzy.

Twórcą kampanii jest fundacja MEAKULTURA, która w związku z przedsięwzięciem nawiązała współpracę z wieloma znanymi i cenionymi artystami. Ambasadorami akcji zostali m.in. Dorota Miśkiewicz, Natalia Kukulska, Marcin Przybylski, Harel, Wojtek Blecharz, Adam Bałdych i wielu innych.

Więcej informacji o kampanii znajdziecie na savethemusic.eu

Kliknij aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

i cała reszta

Więcej w kategorii i cała reszta

„Modelka” Zuzanna Bijoch – recenzja książki

BAFavenue11 grudnia 2017

KONKURS Halloween z Golden Rose! WYNIKI

BAFavenue24 listopada 2017

Wygraj wodę perfumowaną GRASSE Allvernum!

BAFavenue21 listopada 2017