i cała reszta

I edycja Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw!

I edycja Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw!

Już tej jesieni w Warszawie, po raz pierwszy w Polsce, odbędzie się tydzień mody funkcjonujący według znanego na całym świecie schematu – projektanci i marki odzieżowe w tym samym czasie i w ramach jednego wydarzenia organizują swoje pokazy. Podczas pierwszej edycji będą prezentować kolekcje wiosna/lato 2017.

Każdy z uczestników organizuje pokaz we własnym zakresie. Może współpracować ze swoimi sponsorami, zaprosić własną publiczność i zależnie od preferencji – wybrać na miejsce pokazu główną przestrzeń MBFWW lub wybraną przez siebie lokalizację – o modelu organizacyjnym mówi Ania Terej, dyrektor Mercedes-Benz Fashion Week Warsaw. – Paryż, Mediolan, Londyn, Nowy Jork, ale też Berlin, Praga czy Madryt – każde z tych miast odgrywa mniej lub bardziej znaczącą rolę w kreowaniu i budowaniu światowej mody. Każde z nich od wielu lat ma też niezwykle ważne narzędzie, jakim jest fashion week, który spaja cały rynek, dyktuje jego tempo, gromadzi twórców, kupców, ekspertów i media w jednym miejscu – mamy nadzieję, że taką rolę będzie spełniał też warszawski tydzień mody.

Oprócz pokazów przewidziane są wydarzenia towarzyszące adresowane do branży – cykl spotkań i warsztatów z uznanymi postaciami ze świata mody oraz program imprez towarzyszących otwarty dla szerokiej publiczności, organizowany z partnerami i instytucjami kultury w Warszawie.

Moda i design to jedne z najważniejszych dziedzin w strategii marketingowej Mercedes-Benz. Od 20 lat marka współpracuje z branżą mody, wspiera już około 50 wydarzeń modowych w ponad 30 krajach na całym świecie – a teraz również w Warszawie – mówi Ewa Łabno-Falęcka, Dyrektor Communication & Public Affairs Mercedes-Benz Polska i dodaje – Nasza marka wspierała w Polsce różne wydarzenia modowe, najczęściej były to pojedyncze pokazy polskich projektantów, ale też ubiegłoroczny Mercedes-Benz Fashion Weekend – choć jego formuła skierowana do konsumentów znacznie różniła się od nowo powstałego tygodnia mody – pokazał, że zainteresowanie modą jest duże.

W wielu miastach Polski odbywają się pokazy i wydarzenia poświęcone modzie, ale brakowało takiego, które ma możliwość korzystania z globalnej siatki połączeń, którą stworzyła marka Mercedes-Benz dla wszystkich wspieranych przez nią wydarzeń modowych. Dzięki temu, oprócz prezentacji nowych kolekcji, MBFWW będzie narzędziem promocji i możliwością pokazania polskich projektantów oraz marek na światowym rynku mody.

Kliknij aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

i cała reszta

Więcej w kategorii i cała reszta

piekne-targi-vol2

Piękne Targi vol. 2

BAFavenue21 września 2017
probki-bafavenue

Mit o większej skuteczności i intensywności próbek

BAFavenue19 września 2017
rozdanie

Wrześniowe #rozdanie na Instagramie

BAFavenue12 września 2017