i cała reszta

Diesel historia marki

Diesel historia marki

Markę w 1978 roku założył Renzo Rosso. Jego pomysł na brand był dosyć nietypowy. Nie nastawiał się na masę, nie chciał by ubrania Diesel były kojarzone z czymś szablonowym. Zależało mu aby ubrania marki Diesel były dla ludzi dostępne i przez nich noszone. Renzo Rosso poszedł więc o krok dalej. Od początku chciał, żeby jego marka stała się międzynarodową i mimo globalnego myślenia, odnalazł swoją „niszę”. Projektowane ubrania były adresowane do osób, które wyróżniały się w tłumie, a przez ubranie wyrażały siebie. Do takich właśnie osób została zaadresowana pierwsza międzynarodowa i kontrowersyjna kampania reklamowa Diesel.

DIESEL FOR SUCCESFULL LIVING„, to kampania, którą można bez wahania zaliczyć do sukcesów. Może i przez wzbudzające kontrowersje reklamy, opinia publiczna na początku nie była przekonana do słuszności i trafności tej kampanii, jednak z czasem się to zmieniło. Dzisiaj „DIESEL FOR SUCCESFULL LIVING” podawana jest za jedną z najlepszych kampanii marki odzieżowej.

Diesel-succesfull-living-1

DIESEL FOR SUCCESFULL LIVING

Diesel-succesfull-living-2

DIESEL FOR SUCCESFULL LIVING

Diesel-SUCCESFULL-LIVING-1

DIESEL FOR SUCCESFULL LIVING

 

Kolejną głośną kampanią była „BE STUPID„.

diesel-be-stupid-3

DIESEL – BE STUPID

Be-Stupid-Diesel

DIESEL – BE STUPID

Diesel-Be-Stupid-01

DIESEL – BE STUPID

W 1991 roku Diesel  osiadł w Nowym Yorku na Lexington Avenue. Był to pierwszy salon w Stanach Zjednoczonych. Gdzie jak wiemy,  marka zyskała ogromną popularność. Niektórzy fani marki pewnie nawet nie zdają sobie sprawy, że pochodzi ona z Włoch i że to właśnie tam jest szyte ponad 50% produkcji!

Diesel-New-York-Lexington-Avenue2

New York, Lexington Avenue
Fot. wienekevangemeren.com

Diesel to niewątpliwie inna jakość, zdecydowanie lepsza. Zarówno jeśli chodzi o materiał, wykonanie jak i sam pomysł na ubranie. Gdybyśmy chcieli zrobić przegląd fasonów jeansów, znaleźlibyśmy tam przekrój wszystkich epok! Znani też są z szukania odpowiednich i charakterystycznych dla dawnych lat materiałów. Specjalnie je farbują, niszczą, łączą. Wszystko po to, żeby uzyskać jak najlepszy efekt, czyli zbliżony do oryginału materiał.

Mimo pewnej pozycji na rynku, marka cały czas się doskonali i przy tym zmienia. Renzo Rosso nie boi się innowacyjności i oryginalności. Wręcz przeciwnie, przecież właśnie takie cechy nadał swoim ubraniom dawno, dawno temu. Nie dziwi, więc fakt, że nowym dyrektorem artystycznym Diesel został Nicola Formichetti. Z pewnością będzie co obserwować i co kupować!

renzo-rosso-nicola-formichetti-2

Fot. beautistas.com

Kliknij aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

i cała reszta

Więcej w kategorii i cała reszta

KONKURS Halloween z Golden Rose! WYNIKI

BAFavenue24 listopada 2017

Wygraj wodę perfumowaną GRASSE Allvernum!

BAFavenue21 listopada 2017

Black Friday 2017 – lista rabatów do fajnych sklepów

BAFavenue20 listopada 2017