i cała reszta

Ćwiczenie ze skakanką

Ćwiczenie ze skakanką

Skakanka to ten przyrząd gimnastyczny, który każda z nas zna doskonale. W końcu to właśnie ona umilała podwórkowe zabawy. Teraz skakanka pomoże ci uzyskać figurę, o której marzysz.

Skoki przez skakankę mają dużo zalet. Nie tylko wysmuklają brzuch i ramiona, ale i ujędrniają sylwetkę, zwłaszcza zaś nogi oraz pośladki. Dodatkowo, ćwiczenia te mają pozytywny wpływ na zdrowie. Poprawiają przepływ krwi, zwiększają elastyczność stawów, a także wzmacniają organizm.

skakanki

Jeśli chcesz zacząć skakać na skakance, najpierw postaraj się o dobry sprzęt oraz obuwie. Skakanka musi być dopasowana do twojego wzrostu, aby wygodnie ci się z nią ćwiczyło, a buty powinny być sportowe i amortyzujące. Nie bez znaczenia jest także technika skakania. Zanim zaczniesz trening, przyjmij wyprostowaną postawę. Łokcie trzymaj blisko tułowia, natomiast dłonie odchyl. Dopiero tak przygotowana, możesz zacząć skakać. Rób to na samych palcach, dostosowując tempo do swojej kondycji, poruszając skakankę za pomocą dłoni i nadgarstków. Jeśli trzeba, rób kilkuminutowe przerwy między seriami skoków.

Pamiętaj, że z treningu na trening twoja wytrzymałość będzie wzrastać, a to pozwoli ci na wprowadzenie dodatkowych elementów, na przykład tzw. ósemek czy skipu A.

Idzie wiosna, więc łapcie za skakanki!

Kliknij aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

i cała reszta

Więcej w kategorii i cała reszta

KONKURS Halloween z Golden Rose! WYNIKI

BAFavenue24 listopada 2017

Wygraj wodę perfumowaną GRASSE Allvernum!

BAFavenue21 listopada 2017

Black Friday 2017 – lista rabatów do fajnych sklepów

BAFavenue20 listopada 2017