i cała reszta

Ćwiczenia na zgrabne łydki

Ćwiczenia na zgrabne łydki

Podczas treningów kobiety skupiają się głównie na trzech newralgicznych punktach ciała, a mianowicie brzuchu, pośladkach oraz udach. Nie zapominajmy jednak o łydkach. Zgrabne łydki pozwolą bajecznie prezentować się w szpilkach i sukienkach.

Najskuteczniejszym ćwiczeniem, które skutecznie wyszczupli i ujędrni łydki, są wspięcia. Podstawową wersją tego ćwiczenia jest stanie w lekkim rozkroku z rękami wzdłuż tułowia i powolne wspinanie się na palce, a potem opadanie na pięty. Można jednak urozmaicić tę formę aktywności. Stań w większym rozkroku, zrób pół przysiad, pamiętający o tym, aby kolana nie wystawały za linię palców u stóp, a następnie zacznij wspinanie. Jeśli zaś, lubisz ćwiczyć podczas pracy, na siedząco, to ustaw nogi tak, aby kolana tworzyły kąt prosty, oprzyj całe stopy o podłoże, a na dolnej części ud połóż hantle lub butelki z wodą. Teraz możesz zacząć wspinanie z obciążeniem.

Efektywnym ćwiczeniem na zgrabne łydki są skoki przesz skakankę (więcej tutaj). Wystarczy kilka minut dziennie, by wzmocnić te mięśnie i uzyskać pożądany rezultat. Pamiętaj tylko o odpowiedniej postawie, amortyzującym obuwiu oraz o tym, by skakać nisko i na samych palcach. Po każdym treningu warto również zwrócić uwagę na dokładne rozciąganie. Poświęć dodatkowy czas na stretching łydek – dzięki temu staną się smuklejsze.

Kliknij aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

i cała reszta

Więcej w kategorii i cała reszta

KONKURS Halloween z Golden Rose! WYNIKI

BAFavenue24 listopada 2017

Wygraj wodę perfumowaną GRASSE Allvernum!

BAFavenue21 listopada 2017

Black Friday 2017 – lista rabatów do fajnych sklepów

BAFavenue20 listopada 2017