i cała reszta

Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

Nie ma już odwrotu: tylko kilka miesięcy dzieli nas od lata i plażowania. Masz więc jeszcze kilkanaście tygodni, aby popracować na wyglądem swojego brzucha. Oto sprawdzone ćwiczenia i przydatne rady.

  1. Podnoszenie wyprostowanych nóg. Połóż się na macie, ręce trzymając wzdłuż tułowia. Patrz na sufit. Następnie weź głęboki wdech unosząc jednocześnie proste nogi do góry. Staraj się to robić tylko przy pomoc mięśni brzucha, napinając je. Przy wydechu powoli opuszczaj nogi. Powtórz 20 razy.
  2. Rowerek. To ćwiczenie jest nie tylko dobre na mięśnie brzucha, ale i poprawia krążenie w łydkach. Leżąc na macie, ręce zapleć za głową. Unieś delikatnie głowę, cały czas patrząc do góry. Kolana zegnij pod kątem prostym i zacznij pedałować. Oddychaj spokojnie. Ćwiczenie wykonuj przez minutę.
  3. Nożyce. Leżąc na plecach, unieś delikatnie nogi nad podłoże i wykonuj ruchy skrzyżne przez pół minuty. Jeśli chcesz, aby to ćwiczenie było bardziej efektywne, spleć ręce za głową i unieś ją.
  4. Russian twist. Usiądź na macie, kolana zegnij pod kątem prostym. Unieś delikatnie nogi. W dłonie złap obciążenie lub butelkę z wodą i przekręcaj się raz w jedną, raz w drugą stronę. Zrób 10 powtórzeń na każdą.

Pamiętaj, że przed ćwiczeniami należy wykonać rozgrzewkę, do której najlepiej włączyć elementy cardio. Nie ćwicz mięśni brzucha codziennie – daj i czas na regenerację.

Kliknij aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

i cała reszta

Więcej w kategorii i cała reszta

KONKURS Halloween z Golden Rose! WYNIKI

BAFavenue24 listopada 2017

Wygraj wodę perfumowaną GRASSE Allvernum!

BAFavenue21 listopada 2017

Black Friday 2017 – lista rabatów do fajnych sklepów

BAFavenue20 listopada 2017