Co nas wiosną czeka – przegląd najnowszych kampanii

Co nas wiosną czeka – przegląd najnowszych kampanii

Choć pogoda nas nie rozpieszcza i póki co nic nie zapowiada na nadejście wiosny, wszystkie marki świata (w tym i nasze, polskie) już przygotowują nas do jej nadejścia. Prezentacje wiosennych kampanii rozpoczęły się już w styczniu i pewnie jeszcze trochę potrwają. Ale już teraz mam dla Was kilka ciekawych kolaboracji i zapowiedzi, więc po co czekać. :)

Numerem jeden jest przedłużenie współpracy Weroniki Książkiewicz z Wibo. Wydaje się, że zeszłoroczna kampania firmowana twarzą aktorki, znacznie wpłynęła na ogólny wizerunek marki. Nic więc dziwnego, że i w tym roku będziemy mogły podziwiać jej niezwykłą urodę i wdzięk w najnowszej kampanii nowości kosmetycznych. Na razie dostępne są jedynie materiały z backstage’u, które zdradzają rąbka tajemnicy oraz urok i wdzięk tejże kampanii.

2 – to kolejny news z naszego podwórka, a nawet boiska! Vistula przedłużyła o kolejne dwa lata umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której producent odzieży jest „Oficjalnym Partnerem PZPN”. Zawodnicy reprezentacji Polski oraz przedstawiciele polskiej federacji będą ubrani w kolekcje garniturów marki Vistula
Współpraca ta oficjalnie rozpoczęła się w marcu 2016 roku. Producent odzieży opracował i wykonał specjalną kolekcję ubrań w postaci garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia, dedykowaną piłkarskiej reprezentacji Polski na czas mistrzostw Europy we Francji. Ponadto przygotuje również formalne stroje dla reprezentacji Polski do lat 21 na turniej finałowy UEFA EURO U21 Polska 2017, który odbędzie się w czerwcu, oraz – w przypadku awansu – dla pierwszej reprezentacji na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji!

A dla Mohito w tym sezonie Magda Jasek! Marka ostatnio zaprezentowała lookbook PRE SPRING. Jest to zapowiedź nowości i głównych trendów nadchodzącego sezonu SS2017. Projektanci postawili na kwiatowe wzory, rockową nonszalancję oraz akcenty militarne w wyjątkowo kobiecym wydaniu. Obok zwiewnych tkanin i przezroczystości można znaleźć kolorowe hafty inspirowane motywami japońskimi.

Kolejny lookbook z kolekcją wiosenno-letnią zaprezentowała również marka PROSTO Klasyk. Znajdują się w nim codzienne propozycje zarówno dla niej, jak i dla niego. A także fajne, miejskie zdjęcia , których autorem jest Rafał Zajdel.

Do największych niespodzianek nadchodzącego sezonu należy chyba najnowsza kampania Solar, w której wystąpiła Alicja Sekuła. Współpraca o tyle niezwykła, że po raz pierwszy będziemy mogli oglądać modelkę promującą kolekcję polskiej marki. Póki co dostępny backstage, na ostateczne efekty tej współpracy musimy jeszcze chwilę poczekać.

Kliknij aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O modzie

Więcej w kategorii O modzie

baner_1500x900_konkurs_2b-1

KONKURS: Wygraj 200 zł na zakupy w Moodo! WYNIKI

BAFavenue7 czerwca 2017
fancy-skarpetki-wiosna-2017-glowne

Trendy na wiosnę i lato 2017

BAFavenue9 kwietnia 2017
wishlist-notes

Wiosna 2017: WW czyli Wiosenna Wishlista!

BAFavenue19 marca 2017